loading...
قونزیل
عبدالله ولایی بازدید : 27 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (1)

با من بیا زیبای من! تا عشق مهمانت کنم
دردی اگر داری بگو بابوسه درمانت کنم

آرامشت را بیخیال... امشب به ساز من برقص!
پاسخ بگو، پلکی بزن، تا مست و حیرانت کنم

بنشین فقط حرفی بزن حتی به نرخ عمر من
جانم فدایت! خنده کن تا ماه ارزانت کنم

ترسوترین ترسای من قید قوانین را بزن
همراه شو تا آشنا با شیخ صنعانت کنم!

سیاره ی زیبای من دور تو گردش می کنم
خواهی تو را زیباترین کیوان کیهانت کنم؟

اسطوره ی مهر و وفا بی شک تو هستی خوب من
با من بمان تا سر تر از تاریخ یونانت کنم

در حسرت این لحظه ها یعقوب دیدارت شدم
حالا که هستی صبر کن تا عشق مهمانت کنم!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/04/16 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دنبال شاعر این شعر میگشتم که صفحه شما رو دیدم
یه سوال
منم اگه بخوام مطالبم رو ستاره دارکنم باید چکار کنم
منظور ستاره امتیازییه که پائین مطالبتون هست
ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 2,357