loading...
قونزیل
عبدالله ولایی بازدید : 17 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)
دلبر شیرین بازیگوش من...
عطر تو پیچیده در آغوش من...

شهر از بوی نگاهت پر شده...
گل فروشان نانشان آجر شده...

کس ندیده مثل تو این گونه یار...
کوزه ای لبریز و چشمانی خمار...

دلبر من ،ماه بازیگوش من...
بی تو میپیچد به خود آغوش من...

تا لبت ساییده بر فنجان من...
جسم غم جاری شده در جان من...

آه ،لب اینقدر آفت خیز نیست...
تشنه را از بوسه ات پرهیز نیست...

طعم باران میدهد لبهای تو...
مزه جان میدهد لبهای تو...

کاشکی من میشدم خال لبت...
مثنوی هایم همه مال لبت...

\"\"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 2,412